Wallet Raped Rat

This little bitch loser, Roy has been calling my faggot line on Niteflirt for about a year now. He’s a dorky money pig who is not good for a gatdamn thing but his wallet. Why you wonder? Because he’s fucking shrew ass dweeb shrimp dick with not one iota of personality. This rodent calls to talk to me several times a day for about an hour at a time while playing $2.67 per minute and I still charge his dumb ass $$$hundreds in tax$$$$ ontop of it. I deserve it, he wants me to pretend I am his girlfriend and wanna fuck him lol. Most of the time he makes me wanna vomit tbh and I tell him that to his raggedy face. This thot don’t mind he just pays me whatever money I ask to say that shit lol.He’s gotten to the point where he’s handing over his paychecks to support his addiction to me lmao.

So like 2 weeks ago he went retarded and trying to stop paying me as much and get me to talk to him for free like lmao go fuck yourself. So I tell “nah bruh” and I block his ass because fuck him. It was only a matter of time before he came crawling back and 3 days later like clockwork this little snake came slithering out of his hole. I made him tribute me $300 just to even speak to him basically for wasting my time with dumb retard shit a few days before … and for being a shit stain in general. I laughed, he nutted in his panties. The next day this LOSER had the AUDACITY to call me like he is some sort of boss and confront me about my business practices like “You are such a bitch! You took all my money its not fair! You cunt fuck you blah blah blah wah wah” I just hung up on his dumbass like lol??? OMG I laughed my ass off sooo hard. This broke ass bitch was mad as haaaaaaalllleeee meanwhile I’m just smoking a j and watching Jane the Virgin with my boyfriend on Netflix. Lmaaaooo. Seethe bitch seeethe rofllll. I’m counting your $$$$ right now. You’ll be back in 3 days too ready to hand over more, you just gotta get paid first lmao.

So anywaaayyyss … for all you other cocksuckers I have some new mp3s in my goodie store for you to buy …

nf-faggotGloryhole Mp3
CAUGHT YOU, HO! I’ve seen you sneaking into the gloryhole lately and I know you’re a faggot. Now I’m going to humiliate you for it! You will be totally mindfucked as I playfully tease you with my hot young girlie voice, then give you a bitch slap of humiliation when I lash out at you in my serious voice. You won’t be able to resist nutting in those pannies fairy boi. 14 minutes.
Buy from BridgetteRenee through Niteflirt.com

Faggot Song
Buy from BridgetteRenee through Niteflirt.com
You suck, I hate you and you’re a loosey goosey cock smuggling faggot. Now listen to my humiliating new hit single, you dumb homo bitch.

*~*~*Annnnnd don’t forget to buy me weed :DDDDDD*~*~*~

Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Caitlyn is a Useless, Black Dick Obsessed Whore

Sup, fags? Have you all missed me? Of course you have, none of you halfwits can function without me. You need me to make your life right, interesting. You need me to fulfill you and give you purpose 😀 I have to say that (without you :D) I had a great summer filled with drugs, alcohol, partying, traveling, swimming, being hot and fucking big dick. 😀 But fall is upon us and its time to get back to doing what I do best .. fuck up some loser fags 😀

OMG speaking of, I’ve been holding on to this for a little while now. You all know that desperately faggy slut, Caitlyn. I talked to this drunk whore a couple months ago and she showed me her tumblr, completely dedicated to real, butch black men fucking little white homo bitches like him, and just black dick period. The thirst was real I was actually quite impressed. I’ve seen some black dick sluts before, but never someone who is as hopelessly braindead on dick like this cum dump. Like I’m completely, and totally convinced that every thing she tells me is truth because she obviously cannot focus on anything else in her pathetic miserable little life. Black dick is the only thing that her pathetic existence revolves around, and I bet if someone tried take it away she’d have no choice but to kill herself, what purpose would there be to go on in life? :DDDD

Well luckily, the bitch doesn’t have to die, thanks to me and her wifey she’ll never run out of black dick being rammed up inside her chubby little fuck hole. Seriously, check out this pic she posted on her tumblr.


LOL you know black dudes love fucking her because its the closest thing to fucking a chick. Just flip her over doggy and let her handle that clit dick, while they ram her from behing and watch her thick white ass jiggle every time they blow her in deep. I know she moans like a little faggot too lol, hitting all of the high notes.

Here’s a recorded conversation from the last time I talked to this cum stain, explaining why she makes a useless dude and deserves black dick shoved up her ass.

Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Church of Princess Fuck You Up

Hey there perverts! Hope you had a great 4th of July weekend as mine was quite awesome. I had bbq with my family with burgers, hot dogs and steak. I swear to gawd I ate about 5 cheeseburgers which sounds hella gluttonous but I give no fucks because grilled cheeseburgers are my favorite. I did some minor fireworks with the kids but I wasn’t really in the mood to pop any or watch this year. I also did a bit of shopping for shorts and new organic beauty products to try 😀 I still haven’t had the little spa day I wanted because I just haven’t had the time. I have been spending alot of time with my new Papi and you losers 😀

So let’s get right into that. Just as I expected, all of you minions responded quite positively to my Weed Post and rushed to contribute to my mission through calls, tributes, and goodie purchases on Niteflirt and I have to say you all made your Superior Princess quite proud with your efforts 😀 New and old subs alike, you all followed suit in rushing to me for guidance, counseling and life management 😉 my phone rang so much I could hardly catch a breath :DDD Annnnnd like I said I would, I happily got my lil toke on as I used and abused you lost sheep for hours on end. You know, you dorks do the funniest and most fucked up shit for the sake of a nut and the jollies of hot girl lmao. That’s why I love being me 😀 I get paid just to sit back and watch the show 😀 Just as a princess should!

I got several new converts this weekend who were so excited to serve me and I have to say each and every one was fun as hell. Like I laughed until I was sick and counted $$$ to heal myself. Ryan is a Humiliation Fag and loves being outed for what he is: a pathetic, wimp loser fagerella. I made this homo perform for me on cam while I was busy saving away evidence to share with the rest of you fairies. Laugh with me, bitches! Lol ….

So excited to be doing this lol Typical Attention Whore

Sissy yo’self, bitch!


Feeling so glamorous and pretty already lol. Tiny dickie is liking this makeover lmao.

Begging to brand himself in my holy name.


Bitch begging to blow his load forcing me to look at this burnt, shriveled up sausage he calls a penis lol.

Gwuiieeeuuugggg. Well, another loser taken to paradise on Princess Bridgette’s Ride to Ruin lol


Get it? Cum Slut? Loooooool you dirt bags.

Then yet another BlackDickCumDump showed up begging me, the good Reverend Bridgette Renee, to accept him into my Church of Princess FuckYouUp and Superior Black Gods. This faggot sounds hella wigger so I know he’s from the hood and has already taken a black dick or few up his ass before he got here, but no matter. Doin Gods’ work 😀 So 8 Mile here decided to impress me with a Black Dick Lord’s Prayer that he wrote just for me. Listen to this shit right now lol

Holy fuck I loved it. Call me immediately with your own prayers that is a command. Or message it to me right away. This an assignment for all you cock smugglers. Make 8Mile’s prayer your mantra and let it guide you and inspire you. All of this fun and money makes my shaved, pretty princess pussy super wet and happy. It’s the closest you losers will ever get to turning me on so might as well keep it going while you can lol. 😀 <3

Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

MUST READ: Taste It then Blaze It

Ok I’m going to be real with you guys. You guys always ask me why I disappear for weeks sometimes and where do I go? Well, I’ve decided that today in this blog I’m going to come clean.

I have anxiety like a mofo and sometimes I gotta go on a T-break and when I do I just can’t work under those conditions cuz my ADD ass can’t handle it. Like seriously my mind races and I can’t give you guys the best call sessions you deserve so I just don’t. I’d rather not instead of feeling like a fucktard. You know what I mean because it’s been scientifically proven all of you nut 95% harder when I’m high off my ass. You know it’s true.

So what can you do for me to make me come around more often and take calls 80%+ of the month? Donate to my Anti- Anxiety Fund. I’m fucking serious. Most of you are cokeheads, pill poppers, alcoholics, sniffers, snorters, anal inserters and everything in between so you know what I mean, don’t even try to hate lol 😀 So if you got a habit to fund in support of your well being, start invest in your nut busting by investing in my bud. Make this work for you in your favor. If I’m not smoking I just sit around my apartment playing video games in my underwear, twerking in my bedroom, shopping for random cute shit, going to the spa, exercise, etc. Like all that natural high relaxing kinda stuff. I don’t really wanna talk to people. Not my friends, not my family. I don’t wanna make you guys cum, I just wanna be alone. But when I’m lit I’m ready to party. I’m super social, spend more time with my friends and family, I work NF more. I complete more of your custom requests like I just get shit done that’s the kinda chief I am bitch ….. This is a worthwhile investment on your behalf.

Gogogogogogogogo. Triiiibuuuute noooow.
Ok so call me and write to me and tell me what you’ve been up to and what you’ve done while I was gone. Let’s have fun. Here’s a new pic 😉 Cum have a lick and a sniff …



Oh yeah annnnnnnnd I have a new Hypno Loser Humiliation MP3 up GO BUY THAT SHIT NOW!!! btn-ext-buy-now_136x34

#Blazin’ #Preach #FuckMePlz #Tribute4NewCar2


Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

The Pussy The Power

So it’s 2 am and I’m sitting up at my computer smokin dis OG KUSH and listening to Spotify in my panties. I’m also on Niteflirt using dweebs for entertainment which has been giving me all the life I need and more. I seriously love being a humiliation mistress so much. Something about letting go and getting all my anger and frustration out on brain dead losers with money to spend lmao. It’s like paid therapy ..

Omg this old ass Britney Spears song just came on “I see you lookin at me like I got what you need” I love this shit. Ok you are not going to believe this but Britney was totes my role model as a kid. Seriously. I looked at her and I saw this sexy young princess with power. You dirty perverts were beating off your dirty dicks fantasizing about being the first to explore her sweet honey fields completely ignoring the old hag wives you have to lay beside every night. Notice the parallels? LOL! So seriously I’ve been this way since I was a kid. I craved power over men, and to be celebrated for being a woman. Put on a pedestal, have people from all around the world at my feet worshiping me and making me their princess. I wanted to be paid for being myself. No big surprise that towards the end of high school I stumbled into phone sex. Most girls worry about getting into the adult industry, getting outed, selling “sex” but really I didn’t give a fuck. I was in for the fun and in for the dough, and it was like love at first sight. You loved me and I loved you lol.


I was used to being a princess and getting my way with my parents, with my friends, with teachers and boys from school so it was a no brainer getting what I want from dweebs over the phone. I knew how to be dominant, but I learned a lot of domination fetishes from my early calls on Niteflirt and I tended to gravitate from there, specifically towards sissies and wimp losers. Or they to me lol. I guess you could say I really enjoy emasculating men. Cutting them down and making them feel worthless, like they aren’t men at all. It’s just amusing for me lol! So it’s not about me hating men. I love men. I love my dad, I love my brother, I love Chris Evans. I love men who are really men and have something to offer by existing in the world. It’s that I despise shit stains and my job is to let shit stains know they’re shit stains ….. lol get money bitch.

SO yeah I talked to Caitlin aka John today and that slut is as big of a dumb thirsty bimbo as ever. Like THAT bitch was getting her life on the phone with me lol hootin and hollerin*, spazzing out while she told me about getting his dick handed to him by his wife and a slew of angry black men lol. Like omg this ghetto gutterwhore. She is always gagging on some black dick or telling me about her new black daddy lmao. Even got the wife in on it messaging me, telling her point of view and kiking about the wimp lmao. It’s just funny!
Here’s a clip of me on the phone with the whore and she’s jizzing her panties after I gave her permission to deliver the world a message Rofl. What a brain dead pap smear, right? She so dumb lol.

If I get a break from calls I’m going to do recordings eventually this morning heh 😀 Bye.

Wanna hear more of my thoughts as a bratty mistress? Ask me a question!

Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Garbage Pig Ping and Diet System

*Based on a custom request from Gutter Pig Fag Stevanie

Follow this DISGUSTING long term diet and dirtbag system to train you properly and degrade you from a human being to a walking waste recycle system. LOL! **Perfect for jizz pigs craving a bit of a filthy edge**

Buy from BridgetteRenee through Niteflirt.com

Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Garbage Pail Pig

The lame brain loser, Steven aka Stephanie crawled outta his little hole and back to my feet this week. This bitch is as gross as always begging to eat his cum loads in the most disgusting, degrading, horrific ways possible and who am I to say no to that? I can never turn away a dweeb willing to humiliate himself for my entertainment and my readers as well. Lol! So yeah this dirty sissy slut calls me and we stay on the phone for hours while he whines in his whiney, nasally loser voice and jerks off his tiny virgin dick as I rip him a new one telling him what a piece of shit he his and making fun of the fact that he has to pay hundreds of dollars just so a girl will talk on the phone with him. Once he cums in his garbage can of a mouth the fun doesn’t end there. He never just swallows it, the humiliation only intensifies and this time I got it on recording to publicly shame this ho and for you guys to join in on the fun. Check out the Garbage Pail Bitch in action …

Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Black Peen vs White Peen

I came across this MMF porn of a black and white guy fucking a chick, it’s some bisexual shit so both dudes are faggy but OMG does it ever reinforce the fact that 97% of white dudes CAN.NOT.FUCK!!!!!! Whyyyyy???!!!! Who let this lamefuck sign a contract to be on a porno? Why did he willingly embarrass himself going against this brotha knowing he has -43792874329 dick game? No rhythm in the hips, bending the dick all up trying to get it in the pussy, almost fell off the bed trying to switch positions??!!! No thank yoooooooooooou.

Black dude is obvious a half fag, but I’d let him fill my vagina TBH. Can lick, big dick, big ass to push the big dick in even more powerfully, knows how to fuck, etc etc. I can get with that.

You BBC fags would appreciate this 😀 And those who aren’t BBC fags may finally see the light!

Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Mean Bratty Mistress goes on a SPH rant

nf-shrimpdick1So its raining out and I’m sitting up in my underwear smoking a blunt, listening to rap music and feeling like a bad bitch when I got the overwhelming urge to humiliate some impotent retards. High out of my mind I decided to make an mp3 kicked back at my desk going on a long, bratty, snobby, matter-of-fact rant humiliating you for being a digusting, disgraceful, short dick faggot. I even stop mid rant, light up my blunt and disrespectfully blow the smoke in your face then proceed to tell you how much I hate you and what a lame dick fag fuck you are. You get used, abused and degraded some more before I force you to jerk off while humiliating yourself and doing some faggy shit.

Buy the 11 minute mp3 here Buy from BridgetteRenee through Niteflirt.com

Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Worlds Biggest Idiot Wimp Cuckold Loser Fag

I’ve written a couple of times before about this sissy black loser Omar who calls me and annoys the shit out of me time and time again. It pisses me off how much of a loser he is because he’s a black guy. I see black men as strong, manly, athletic, swag, superior .. like Idris Elba, Denzel types but this fucking shit stain is a total Urkel Don Lemon. And worse than that because he’s a faggot. He gets off on sucking dick for me and swallowing the cum of real men and I swear to god anyday now he’s gonna start begging to take a fat dominate dick inside of his ass lol. So when he calls I get all pissy and start cussing his dumb ass out, tearing him a new one and completely emasculating him in every way. I ripped off his nutsack long ago and stashed in a collection jar.. it’s somewhere lost in my closet with those embarrassing juicy couture suits and Lady Gaga’s career. Eh what does it matter? He’ll never need them.

So this fruit loop calls, and usually we just get straight to the humiliation part and him degrading himself for my amusement by begging for cock and admitting to his own inferiority, but this time his squeaky little wimp fag voice seeped through my speakers and croaked out a line about how he was wearing a special outfit for me .. bras, panties, stockings … like omg are you kiddiiing meeee? I wanna find his balls, throw them in a blender with eggs and rotten milk and dump it over his head. How are you going to be black and prancing around like a sissy fairy bitch? What went wrong in your life that you end up such a collasial failure, a fuck up? Of course I laughed my ass off in his face and ripped him to shreds. I swear I should a have a retard olympics for some of the pin dicks I write about and have them all fight for the crown of World’s Biggest Idiot Loser.

Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Black Friday Weekend for Black Dick Whores

I’m over my brother’s house right now smoking weed and about to watch the Walking Dead. I don’t even know why I bother cuz this shit show is so lame now. TBH it was over when they killed my boo Shane!!! Shane had the right ideas, and he had that whole intimidating asshole alpha male thing that’s sexy as hell (and that boddddyyyy!!!!) Really I need Shane to come back from the dead and gimme dat angry bad boy zombie dick then let me watch while he eats that weak beta bitch Rick.

So I did manage to do some Black Friday shopping and got my new office chair, some clothes from Nordstrom and I picked up a bunch of skin care shit and makeup from Clinique. I got their chubby stick lip balm for free a few months ago in red and I’m totally inlove with it especially for winter. The colors stay nicely and it’s soo moisturizing. I have to have one in every color eventually, but today I just got a couple of the pinks.

I slayed a bit on Niteflirt over the holiday weekend as soo many losers, sissy sluts, cum eaters and more kept me entertained with their bullshit and shenanigans. I felt like I was holding my own “Black” Friday cuz so many of you cum dumps came to me with your obsessions with big black dick lol. You dirty sluts really get off on telling about how much you love sucking it and getting fucked by it and how even the sight of a black guy turns you into desperate thirsty skank.

Like ok … I talked to this desperate horny big black dick slave named Mark earlier and he was dripping his panties over his love of BBC and constant craving to suck black dick and swallow the cum. As I talked to him I realized that he seemed to have a steady flow of black cock coming in so I asked him how he meets the guys and this fucking slut whore got all shy and tried to play it off like “Oh they’re just like friends and stuff” but I knew this punk bitch wasn’t a damn wigger, maybe a hoodrat but I wanted him to admit to that. So I pressed him again after his pathetic little dick got close to going drip drip and this fuckin butt fucked bimbo finally admitted to me that how he finds his regular fill of black is by going out and offering money to black HOMELESS dudes if they’ll let him suck their cocks! LMAAAAAOOOO!!!! I couldn’t believe it. This cockpipe is so fuckin thirsty and grubby to gobble some BBC that he will let some crusty smelly unwashed homeless BBC in his mouth just because it’s black!!! OMG I diiiiiiiiied laughing. I swear I did. I died, I went to heaven, then I came back to tell you snot noses the tale (and to smoke weed with my brother)

I love phone sex and being a femdom sooo damn much. It’s amazing.

K I’m gonna watch Walking Dead now. Carol better not die.

Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Adult Baby Diaper Loser

Ok so yesterday I had the most hilarious call! This fucking adult baby pissy pants little faggot called me and wanted me to know what a helpless loser he was. Apparently his wife got tired of putting up with such a sissy wimp husband that she forced him to wear diapers and made him a nursery in the basement complete with a crib and sissy girl decorations and everything where she forces him to live while she gets her fill of real man dick. We got on cams and he showed me around his nursery which hilariously had Sissy Fag, Wimp, Bitch, Loser and other humiliating reminders of his total incompetence written on the wall. The whole time we were camming he was sucking on his thumb or a pacifier while stroking off his tiny little dick inside his diaper and making these coo coo goo goo gaga noises with a fucking bonnet on his head. I laughed and humiliated him of course and that just made his tiny little cock harder and he jerked it faster. After awhile of telling him what a useless loser he was he finally was about to cum and would you believe that as soon as he did he shoved the paci in his mouth, grabbed his rattle in one hand and started shaking it and kicking his legs while he used his other hand to jerk out his pathetic cumload squirt into his diaper? Omg I diiiied laughing. Don’t think for one second that I didn’t take screenshots.


I truly love my job. Just when I think you dickwads can’t get anymore pathetic one of you always crawls out of your little hole and proves me wrong. I am forever entertained.

Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Thanksgiving Hangover & another BBC faggot

Hey cumdumps! OMG I’m so fucking hungover today. I had an awesome Thanksgiving first with my family, I went over my cousin’s house who is like my big sister and it was hella cool that my whole family showed up and everyone brought a dish. We had sooo much yummy stuff like beyond turkey we had steaks, bbq, more sides than I can remember, 5 desserts that I didn’t touch because I didn’t feel like dealing with all the excess carbs and bloat which ended up being a total waste cuz I met up with this new dude I’ve been talking to named Niko and we got fucked on wine and champagne all night and yeah I woke up with a hangover. Like wtf? I hardly ever get hungover but today I did … I couldn’t even go Black Friday shopping like I wanted to because I just wasn’t into it. I think I’m going tomorrow though cuz I want a new desk chair and I’m also kinda wanting a new TV to hook up to my pc (you fools can send donations to pay me back for them both :D). I feel a little better tho cuz Niko texted me some dick pics a couple of hours ago. I haven’t hooked up with him yet so I was sooo relieved to see that his cock was nice and fat and pretty looking .. nice color, straight, big balls and not a tiny little shriveled up decrepit looking piece of shit like most of you losers have. I think I’m def gonna fuck him soon. I’ve been fucking a lot of black dudes lately but I’m def down for every dick of the rainbow as long as it’s fat and the dude attached to it is hot and not a bitch.

Soo let’s see. Speaking of black dick I posted a new forcedbi brainwash hypno mp3 on NF and you faggots have been eating it up. Good! I actually really like how it turned out and the feedback I’ve been getting is that it’s really been working just like I knew it would! 😀 This is my first hypno mp3 but I enjoyed making it and wanna make more. This faggot Caitlin gave me the idea to do it cuz this faggy bitch is forever being drilled by a gang of BBC and can’t seem to get enough like he’s fucking hypnotized by it. Like SERIOUSLY he is pathetically desperate for a consistent amount of black dick in his life and lucky him he found a crew of young hung black studs to dog him out in his sissy faggot ass every night and he even let’s them fill him up with their cum IN A FUCKING GANGBANG!!!! This bitch is nassssttty. The funny thing is that he is married but his wife gave up on him a long time ago because he’s too much of a bitch for her so she sent him to be fagified in the ghetto while she got her own fix of real man big black dick. He always comes back home walking funny and leaking cum in his little sissy panties and makes sure to tell me all about it. The hilarious thing is that this slut is so proud of himself. He always calls and writes me to beg to be put on my blog so everyone can know what a dirty whore he is lol. At first I was like bitch … but then I realized how funny it was and how he was right. Everyone needs to know how disgusting he is and he deserves to be outed for being such a proud willing disgusting whore. I bet you he’s reading this right now stroking his clitdick and his asshole is probably throbbing too and aching to be pounded lol. Fucking loser.

Check out these mp3’s I made for this little faggot bitch

Why Sissy Caitlin is a BBC Fag
Three 5 -11 minute long mp3s describing in detail why Sissy Caitlin is a black dick slut and what those huge BBCs will do to her holes.
Buy from BridgetteRenee through Niteflirt.com

and my new hypno mp3

Sissy BBC Hypno Brainwash Mp3
12 minute long mp3 meant to relax you and brainwash you into a life of eternal faggotry. I use my sensual voice to make you horny for dick, then I convince you that it’s Black dick that you really want to suck, fuck and hand your life over to.
Buy from BridgetteRenee through Niteflirt.com

Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Used & abused this new Cum Eating Virgin Faggot

So this weekend was so fun for me on NF. My first weekend back on the phones and you fags kept me sooo busy with your dirty pervert fetishes. I met a lot of jizz monkeys just begging me to tell them what ratchet little pieces of shit they were while I made them hollow out their assholes with dildos and spunk all over their ugly homo faces. My favorite was this little dick faggot that I call Stephanie. This virgin kept me on the phone for hooooooooooours and kept calling back so we could talk about how tiny and ugly his uncut dick was and how obviously he’s destined for a lifetime of eternal faggotry lol.
I let him touch his pinkie dick while I told him the fuck off then made him cum in his own mouth. Afterwards this flaming fag had the nerve to tell me that he felt disgusted with himself and how he won’t be a jizz piggie forever. Someday he will find a girl who will love him for who he is, even his ugly little shrimp dick and he’ll lose his virginity and be a real man and never have to have phone sex again blahblahblah etc etc.. lol … LMAO. Can you guess what my response was? He gave me some sort of babble about how this was a one time thing, he won’t ever call phone sex again, he spent too much money womp womp womp. I dunno I stopped listening about 5 seconds in. Why do you idiots think I give a fuck about your guilt? You fags are all the same and I’m never wrong when I tell you you will be homos for life. You give a song and dance about quitting your fetish but every single one of you cocksuckers come back every.single.time. So what happened a few hours later with this virgin fag? Yup the wannabe cum slut called back and wash rinse repeat. Another 3 hour feminization forcedbi humiliation call while I laughed my ass off and counted the coin. Lmao! OMG I love my job. Never change, losers.

Oh and btw I resurrected my Twitter account that I never used and have actually been updating it. I’m starting to kinda enjoy it now. Follow me now, cum wads! https://twitter.com/BrattyMistress

Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Gone Mistress

Hey slaves! Over the past few months many of you have asked repeatedly why I had stopped blogging and have begging me to come back and post. Also, you may have noticed that my time on Niteflirt has been sparse and you haven’t been able to get a hold of me all of the times you wanted. So the big question many of you have probably has been what’s been up with me? Well,the answer is that I have been a phone domination mistress since I was really young. I love doing it and enjoy controlling useless fags and losers, BUT I just got kinda burnt out on spending so much time at home on the phone or waiting around by the phone. I wanted to spend time with people I love, experience shit, and create a few fun memories outside of the adult fetish world.
I got a lot of what I wanted out of my system, now I find lately I think a lot about dominating a large amount of men. I really miss wrecking marriages, controlling brainless losers, forcing wimps to suck bbc, turning sissies into slutty faggots regularly. And really? Now it’s time. I feel it’s time for me to come back to the fetish world and ruin the lives of submissive men every day 😀

I decided it was time to update the look of my site and Niteflirt Phone Sex, so I played with it a bit over the weekend and I think the end result is something you horny perverts will obviously love and drool over. Aren’t you just gagging on the hot new picture of me showing your my beautiful ethereal princess face, perfect skin, perky small boobs and thick nipples? 😀

I’m currently taking calls and will also be tonight. Hit me up fag faces!

Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357