The Cuck Debate

What’s up nerds? Have you guys had an awesome summer so far? Hopefully filled with bikinis, tank tops, thongs, miniskirts and open toed shoes with fresh mani-pedis … on you of course. You faggots must remain faggy all year long! Remember that!

I was on NF off and on for most of the summer. I was having such a great time spending time with family and seeing friends and jsut having me time and taking in the sun that I worked pretty much part time. I missed a few calls here and there cuz my damn phone turned into shite for a bit, without my knowledge, and if it was you and I haven’t addressed it … sorry boo! Try me now! Things are winding down for everyone, and people are getting back to work and school and I’m no different 🙂 Which is why I’m back in action making a new blog post! Many of you have been very anxious for this.

So let’s see, there is so much I could cover this journal entry that I don’t really know where to start! But one thing I have been thinking about lately is the newfound popularity of the word Cuck. Yesterday a friend of mine linked me to one of his youtube videos in which he goes off on a rant about the gaming community and their use of the word “cuck” as an insult or to show displeasure for something, without even knowing what it means. “Such as this video game has a bug. The devs are cucks cuz Sweden is cucked”. To find out the true meaning, he thought it was best to head over to urban dictionary to which the definition he read was this:

A man who is desperate for acceptance, approval, and affection from women. This desperation has led to the compromise of his beliefs and values, the desecration of his dignity and self-worth, and his inability to stand up for himself and what he deserves as a human being, eg. loyalty, fidelity, and honesty in a romantic relationship.

It made me take a moment and consider what I think of this phenomenon.

Firstly, when I think of Cucks, I think of the majority of you. You are men, who are not men. You know that you are failures in life in that your dicks are small, you have wimpy personalities, you feel feminine, you dress in women’s clothing and above all, because of all of these things, you are aware you can never please a woman the way she deserves. You leave that job to a real man, and you worship them together, doing something you are not capable of and all of this meshed together is sexually arousing for you. Or simply a man who just gets off to sharing his wife or girlfriends with others, and that doesn’t necessarily make him desperate or feel any loss of dignity. It’s simply sexy for him.

So to me, The urban dictionary definition is more of a “Wimp”. Cucks are differen’t because while they are WIMPY, they have no dignity or self-worth or values to begin with lol. You know you are pieces of shit and you take pride in that. A wimp is aware he is a piece of shit and it embarrasses him, he wishes he could be like other guys, but he doesn’t have it in him. Being bullied by men and women and not being able to do anything about it is what is sexually arousing to him.

Therefore, imo, these vanillas, ignorants, teens and whoever else that are adopting this word and throwing it around really have no idea what they are talking about. They are mixing it up, adding their own perceived definition and throwing it back out into the universe until its become a blur. It’s a robotic insult much like “retard” or “Fag” used to be.

As a woman who works in the fetish industry and deals with cucks daily, for the last nearly 10 years of my life … I’m not sure how I feel about it? I mean I guess to an extent it feels like “appropriation” for the lack of better word. It’s odd to see something that was once so underground being thrown around on a daily basis in casual conversation, and in a way it feels a bit watered down now. But, since I’ve never actually been a cuck, just a mistress, it made me wonder what YOU GUYS actually thing? How do you feel about the word cuck being mainstream and thrown around willy nilly? What do you believe is the proper definition of cuck? Do you feel the word has lost a bit of its “punch” now that it is being used so losely? Send me a text, let me know. Let’s have a conversation about this together.

Also, check out my FREE MP3 discussing this topic!


Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Bitch Made Rich Continues being a Bitch

Sup nerds! Did you guys have a nice Spring Break? Hopefully it was filled with panties, wigs and cock … as should every week of your pathetic lives. I know you sluts have missed me, as I’ve been MIA the past 3 weeks or so. I was sick for a little while because my allergies were going wild. My neighbors moved out so their apartment was being renovated, but poorly ventilated soo all that crap was coming into my place while I slept .. omg the worst! Like seriously I was about ready to sue a bitch cuz I couldn’t breatheeee I felt like shit. Thank God it’s over! I felt better in time for my bestie, Annah came down to visit me for 2 weeks! I’m so happy I missed that hoe it’d been nearly a year since the last time I saw her! We went on a road trip to a near by haunted asylum that we had an overnight stay in then spent the rest of the time catching up with each other and old friends she (and I) hadn’t seen in awhile. It was so great to get the girls together again and do some new activities.

Ok so because I have a lot of catching up to do, lets get to the topic of the day which is Bitch Made Rich! I’ve written about this flop before. Apparently he has a big black master now and wears ugly dresses and thongs that show off his pancake ass. This whore wanted the world to know about this. Lets laugh in harmony at this fruit cake.


Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Black Panther Review <3

I just got back from Black Panther … the movie was amazing and lived up to the hype, I thought. Like it was beautiful, the action was good, the characters were bad ass, the story was compelling and I enjoyed the humor. How fucking fine was Erik Killmonger tho ommmgggg??!!!

I kinda wanna go see it again and maybe again 😉

Did you guys see Black Panther this weekend? Call me and tell me about it!


Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Rat Bimbo Sissy Caitlin is back

Sissy Caitlin crawled out of his little rat hole today begging his way back to me for complete humiliation and ruin. He is always so damn pathetic like first of all I don’t even understand why he bothers purging accounts when he knows he cannot escape me. He’s just too fucking dumb to function on his own whatsoever. He his motivated by my voice, my abuse and my beauty. He thrives off the high of giving me pleasure. My pleasure being sucking him of all his money $, abusing the fuck of his pathetic dumb fuck pea brain and forcing him to worship the superiors.

Speaking of, he is a fucking ass rag. Seriously! He loves to shove his tongue up the assholes of black men and black women. He loves the feeling of being buried between a pair of plump, brown ass cheeks and kissing, licking, sucking and rimming puckered assholes lol! He even told me his ex wife forces him to rim her black lovers, slurping on their turd holes deep and clean while they laugh and tell him “Who’s your Daddy, bitch?!” lol. He squirts when this happens because he is a pathetic reject.

Naturally, I have him by the balls as I make him give me money just for crumbs of my attention. He had the audacity to tell me my rates were too high and asked me to lower it for 15 minutes to talk to his dumb loser ass like what the fuck do I look like? Is this the Dollar fucking General? Like you can fuck off. I don’t even give my best friends favors. This shit stain is the last person I’d do favors for lmao. I deserve every cent for acknowledging such a stupid pitiful peon bimbo fuck. And as soon as I unleashed these words on him he scrambled to scrape together funds to call me within minutes apologizing profusely for ever thinking he’d get any thing from me. You serve me, not the other way around you rat king.

Now hes he is jizzing on his face imagining getting fucked in the ass by my 7 inch heel while sucking on my man’s 9 inch dick lmao!!!!


Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

NJsissy is Gross

I’ve been totally loving Niteflirt’s new Text Chat system which has allowed me to chat with losers pretty much 24/7 from anywhere, even times when I would not be able to take a call and emails would be inconvenient. Out of the gate faggots were texting me stories of their dirty ho’tivity and I actually questioned if I did a poll and forgot about it cuz so many of these sluts they upping the ante on that ass, but then the clear Qween Dirt Bag has definitely been njsissy who is a married faggot from New Jersey who spends as much time as he can getting fucked in the ass and sucking cock of any random guy, it doesn’t matter who he is, what he looks like, how big or small the dick is .. he just wants to be used as a dick hole, bareback only. I can go into more detail of the disgusting shit this smut bitch does but I may just make you pay to be put on a similar life plan lol.

He is very excited to think he may take the crown for dirtiest bitch I know. Are any of you filthier than this skank?





Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Self Suck Anthony & Sissy Brendan Scahill Expose

I love receiving pics of my fags or watching cam while we talk. It makes my job so much more fun when I can see with my own eyes that what you say is real, really because I find it exciting that there are men who actually do degrading, emasculating shit just because I say 😀

Anthony loves to twist himself into a pretzel to suck himself off and guzzle his own cum while I listen, now he wants me to see for myself 😀 Only a matter of time before we cam …

Sissy BB aka Brendan Scahill, who you have seen many times, continues doing the most with his sissyness and love for big dick in his ass at all times



Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Jumbo Black Dick

https://18plusclub.tumblr.com/post/156210576454/18plusclub-free-adult-videos

So, I saw this black monster dick on Tumblr and knew I had to post it for you fags to see. I wonder how many of you can suck huge dick better than she can .. I mean, she was pretty pathetic … she could only take the head! I know some of you sluts would love to unhinge your jaw and swallow the whole thing .. matter of fact I’ve seen some of you do it lol. But dayum, thats like a real life 12 inch jumbo dick. Wowowow.

Speaking of sluts and jumbo black dicks Brendan Scahill aka Sissy BB gave me a call today! I love BB simply for his extensive catalog of photographic proof that shes a dick loving slut. He’s always wearing satiny lacey lingerie with holes in the back to get fucked in the ass lol … and he always has something in his ass wheether its dildos, butt plugs, black dick, white dick lol. What a ho! I love sluts. Seriously I can’t imagine what my life would be like if I never became a phone domme and learned through you freaks about everything thats wrong with the world. LMAO!

I added 3 new humiliating mp3s to my goodie store today.


Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Pink Friday feat Attention Whores & Thots

Sup nerds? This post is going to be filled with attention whores who want the world to know what slutty losers they are with proof of them caught in the act lol :DD But first let’s talk about me. Today is hella rainy outside so I was in a sit around in the dark and chill kinda mood. I lit a few vanilla coconut scented candles and laxed around in my Miss Kitty panties, chiefin DaWanna and listening to a rock station on Pandora. It plays mostly grunge from the 90s, right now its a live version of Black by Pearl Jam which obviously is a bop. My brother is a total rock head, he loves almost all of it, so when I was a kid he was always playing it, and rap. I got to experience a bit of that culture of the generation before. I’m really into Nirvana and Stone Temple Pilots.
So the bae dropped by today, “bae” being Darius who is a 6’2 hard body, half black half Cherokee, caramel swirl skin, curly hair and light eyes delicious ..from certain angles he and Dietrich Riley look similar. Oh and because I know you thirsty hoes will ask you… a perfect 9’dick that I can’t seem to stay off of lol. We met about a month ago at the park i go jogging at and he was running with his dog. He stopped by while on his lunch break we made out and fucked around abit.

So the first hoe I wanna talk about is Anthony who is a self sucking jizz fag who has been wanting to be outed for his desperate-to-be-homo ways. Anthony makes me laugh because he is the most convenient sissy wrapped into one little fruit fly package since I don’t have to tell him to go out and find dick, I can immediately make him suck his own AND force him to swallow his own splooge lol! Since Anthony is so desperate to be outed and loves sucking dick so much, I figured I’d have a bit of fun, so I made a track in the middle of one of our recent Niteflirt phone sessions. This fool does all the work sucking himself off while I relax, eat candy, get high and humiliate this bitch for being the perverted little knob gobbler that he is. Buy the full copy of our humiliation session from my Goodie Store.

I also recorded a new sissy psychiatrist mp3 inspired by bimbo bitch turd skank Caitlynn for when she needs reinforcements of her status as a black dick bimbo. I don’t understand why such an advanced groady skank like Caitlynn has times a delusion when she figures she can cut the shit and live a straight life as a man lol. Like bitch .. for years you’ve own lingerie, sucked countless amounts of dick, eaten assholes, swallowed gallons of splooge, you’ve put it all out on the internet … there’s so much evidence and so many people … like how can you possible turn around from all of that and be a real man? lol You can’t Tinkerballs, you brain dead lame lard.

Rich the Bitch has been giving me updates on getting his ass kicked, wearing little girl clothing and sucking black dick. He’s nothing more than a clown in his household, meant to be whipped around for amusement lol. Now the bitch is wearing Disney panties and making porno on the daily lol. What a spineless wimpy fool!


Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Things and Stuff

I’m back from a bit of a “Spring Break” which means I had a couple of weeks break from the phone/online. I know you all missed me and of course I missed humiliating you nerds and taking your money <3 Ok, so to start off my spring break i bought a big ol bag of kush which I have been enjoying :D. The strain has been providing me with satisfying highs, but ngl it makes me dumb as hell lol. It's like the haze, it makes me process whatever is going on slowly, and I feel like I take about 5 minutes to find answers to questions lol. I'm going to cut back now that I'm getting back to work, I also need to save my stash for the next upcoming weeks when I know I'm going to be stressed. I made a last minute decision to move out of my current apartment now that my lease is up, so I’ve been on the mad hunt to find a new place to live, pack and move out over the next few weeks. I went to go view an apartment yesterday and it was cute, not perfect but it was a lot going for it such as location and price, that I’m considering overlooking the couple of things I didn’t like which I hope doesn’t bite me in the ass. I hate moving and adjusting to new homes so I’ve been a bit stressed by it all, but at the same time I’m a bit excited thinking of how I will decorate my new place and all the new things I want to buy. The first thing on my list is for sure a nice new bed by move in date. As always I look forward to good little piggies making contributions to pay for the things I need <3


Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Rich is a TINY DICK FAGGOT WIMP!

What’s going on fag faces? I just got home from having lunch with my baby gooorrrl Kae Kae. We went to this gourmet burger joint that has the best fucking hamburgers in the world. Authentic ingredients, freshly made, all that shit. I like the .. i think its 1/4 lb? with cheese, no mustard and a large cherry limeade. OMG their limeades are the best in the world too. I feel like such a fat ass but no regrets. Worth it. Speaking of fat ass I’m really disappointed in myself that I started doing Zumba last month and had commited to it for 3 weeks, but then I got my period and was against bleeding and sweating at the saaaammme time so I stopped then became a lazy fuck. I swear to gawd I’m going to start again this week, even though I’ve been saying that the past 3 weeks, but whatever FOR REAL THIS TIME!!!! I wanna be really fit and toned for summer obviously.

Ok so moving on … I joined Tinder a few weeks ago right? I found this dude on there that I had been dating a year ago named Nick and I have to admit I’m fucking sprung on this guy. The dick was soooooooooooooo goooooooood. He could go forever and I’d cum soo many times with him cuz we’d just fuck for hours, but then we got in a fight and split up. So yaeh almost a full year later he pops up on Tinder and I’m kinda happy because I want the dick like seriiiouuusssly I need him to fuck me good like he always did but I don’t knooooow. Something suspicious is going on with him. He seems to be depressed or something so I don’t even know, he seems to have no self esteem or enthusiasm anymore so that suuuckkkss 🙁 I’m sad. But then I also got liked up with this dude named Tyler who I met the summer after senior year of high school who is really hot, but a yuppie ass white boy Patrick Bateman type. 6’2, fit, good hair, chiseled jaw, “classy”, wears suits all the time, rich and shit. We’ve fucked before and it was aight. I mean the dick was BIG abuot 8.5 but the sex wasn’t that great cuz he just porn star pounded me and I was over it and didn’t answer his phone calls anymore. So he’s all like “Why did we become a one night stand? Why don’t you fuck me again blah blah blah” and I’m like hmm ok maybe because its been a few years and maybe he done stepped up his fuck game like I don’t even know … So I got his number and he was wanting to get together and fuck this weekend but I dunno like I just felt like sitting around in warm pjs, sipping on wine and watching movies all weekend lol. But yeah I’ll maybe call him up next weekend and see what’s up. I have an inbox full of other dudes who are straight up about wanting to fuck but I’m not into it … they’re mostly all losers, corny af with noooooooo game whatsoever, lame ass whities. There was this one dude I was kinda feeling who is half black, tall, super muscular, HOT, actually kinda smart .. but he’s freaking overseas in the damn military and won’t be home for another 2 months. Bloop. FML. The dick wheel spins round and round.

So anyway yeah I was staying home this weekend, just chilling and of COURSE was on NF all weekend .. and let me just say I FUCKING LOVE MY JOB and I love you freak fuckers who call giving me all your money while entertaining me at the same time. Last night I was sooooooo busy talking to faggots nonstop that I swear at like 8am I was exhausted and just passed the fuck out lol. My favorite lame ass with this faggot bitch named Rich who called me like 5x to tell me bout the most redneck shit I’ve ever heard in my life. He said his wife Sara went out of town and left him home alone with his 19 year old step daughter Gina who had her friends Julie and Darrell. And I think he said he confronted her that she needed to do chores, eat dinner, something I forget but the most important thing is that Gina refused and told Rich to go fuck himself. He tried to talk back so this fucking teenage girl stood up, pushed his asss down and started kicking him in the stomach and in the head lol. The bitch passed out and when he woke up he was all dizzy and had a bruised face and noticed the kids still in the room with him. They were like oh look the bitch woke up! And started laughing at him teasing him for being a wimp, a little bitch, a faggot and told him that he belonged in in panties and a skirt which they told him he needed to dress in or else they would beat his little bitch ass again lol! I asked him what he did then and he was like “Well I did what they said! I didn’t want them to beat me up! They would punch me in the face and that shit hurts” lol like what kind of a grown man little shit can’t take on 2 fucking teenage girls and is fucking afraid of them?! So his dumb ass put on the sissy clothes and when they forced him to take off his pants and change into panties they saw that not only was he a weak little bitch … he had a fucking clit dick too! And he showed me this fucker and I was really confused at first like WTF did you send me a picture of your belly button? But it turned out it was actually his little nub of a penis lmaooo!! Nasty ass tic tac looking shit. Anyway, after laughing their asses off and forcing him into sissy clothes they told him he didn’t even had a dick, he had a clit therefore he needed to act like a girl and suck some dick .. they made this little bitch get on his knees and suck on Darrell’s fat black dick .. which he did happily and even swallowed his cum if it meant he didn’t get his ass beat again lmao. After sucking Darrell’s dick they made him get up and do the laundry, fold clothes, wash dishes and basically take care of all of the chores like the sissy maid bitch that he is. OMG I could keeep going on forever about all of the shit we talked about for nearly 3 hours, but I need a nap and promised my nephew I’d watch Christine with him first so toodles fuckers. CALL ME!

Evidence that dich is a tiny dick bitch who sucks cock


Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Happy Holidays!

Happy Holidays! I hope you all had a great Christmas. I spent the last week with my friends. We stayed in and made these wine mixes I love made of Sangria and this orange juice jubilee that are soooo freaking good. I drank way more than I should have which my friends’ enjoy more than I do cuz they love my drunken rants and sillyness. I always have a lot to say about everything and tend to over exaggerate … I don’t find that too different from me being sober 😀 Anywayyyy I may or may not be drunk on a glass right noooow.

So yeah we drank and we watched a few movies. The first was Don’t Breathe which I see a lot of people talking about online but I freaking HATED so fucking stupid. So much wtf? I wanted everyone in that fucking film to die, then I wanted the film to die, be burned,  buried 6 feet under, covered in cement never to be seen or heard from again. What a grand fucking waste of time! Ugggh I can’t eveeen. Anywaay, we also watched the extended version of Suicide Squad which I actually liked a lot despite hearing a lot of people saying it was bad. I never got the chance to see it when it was in theatre cuz I kept putting it off until it wasn’t showing anymore lol. But I heard it was choppy af in the movie release so maybe extended made more sense. I though Harley Quinn was amazing. Margot Robbie is aryan perfection. I just love her, I would eat ha bogan pussy lol. I also liked Diablo, Croc and Deadshot. Diablo and Deadshot were sexy as fuck like I wouldn’t mind seeing their faces buried in my ass. That normal guy whose name is not worth knowing was dumb and annoying af. Capt Boomerang was useless. Everyone else was aight. Oh except Joker. I really like Jared Leto but his Joker was some dumb shit. Like I liked Heath Ledger’s Joker and thought he was coo and believable in the role, but this joker was an actor acting. He just didn’t make sense. Neither did his relationship with Harley cuz I know that while she’s his ride or die bitch, he’s not in looooove with her as the movie made it out to seem, so it was kinda weird the scenes with him trying to bust her out and win back the love of his life, but whateverrr. I liked it overall and would watch it again.

My friend Taylor got a key to Friday the 13th video game beta so we played that a bit. I meaaan it was scary at first, but it got repetitive quick. I think it can get better with time but fuck I was kinda disappointed cuz it was so boring with a lot of down time as counselor. I was Jason a couple of times and sucked ass. I am not hunter minded whatsoever lol. I can’t track worth a damn. Yeah so something you may not know about me is that I’m really into playing horror games on my down time. I think being immersed in creepy environments is fun as hell. Hmm The Park, Emily Wants to Play, DreadOut, Outlast. All so great imo.

Anyway, NYE is coming up and I doubt I will go out this year cuz my tummy pain is starting to flare up again off and on. I just wanna be in keeping warm and relaxing in my pajamas, and that’s ok with me because I know I have you minions to keep me entertained. Get drunk, get drugged up and call me to bust your holiday nut lol. I will be available on NF all weekend.

When I get the down time I’m going to try to record and put out a couple of new mp3s and assignments for the New Year. Which reminds me, if you have any ideas for mp3s you’d like to record send me a message on NF and tell me what you want to hear. I will record them and release them to the goodie store ASAP.

 


Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

The Sad, Unfortunate Wives of Fags Club

I had some fun calls this week, 2 stood out the most. One was a small dick cock face I’ll call DD who has the unusual situation of being married to a beautiful wife he doesn’t deserve because of his pathetic teenie tiny little shriveled up penis. This loser has been holding the poor woman captive for 11 years forcing his little shrimp dick on her and depriving her of the real long dong she deserves in her life because sadly she insists on being a faithful wife to him .. or so she says. I honestly can’t believe it, not when she’s fucked other men longer and bigger in her past. How can anyone look past that and not miss it? There’s no way this little 4 inch peepee is getting her off the way she wants, I’m convinced she is cheating and really I’m scheming up ways to make sure she does, putting her in positions where she can’t help but resist large dick and telling her little fag husband to fuck off. This is a work in progress let’s see how it turns out!

The second is my sissy cheerleader fag jason who I have been talking to for a long time. I enjoy his enthusiasm for being a cheer captain, making the team and performing for dick. This slut will take a big manly dick anyway you give it to her and has been training to be fucked with or without lube and being happy about it either way! He cracked me the fuck up telling me about how he had to cheer for his favorite football team this past Sunday with his little cheer skirt pulled up, being fucked by a large cock and waving his little pom poms in the air! Lol! The sad AND funny thing is this whore is also actually married to a beautiful wife who has no idea how many cock this faggot has taken down his throat and up his ass. To remind him of what a failure he is he is forced to look at pictures of her while he sucks that dick and gets it rammed up his ass and also has to cheer her name. So fucking pathetic but hilarious. These poor, poor wives.

Lastly, a bonus video of BRENDAN SCAHILL getting fucked in the ass by a big black dick. Sigh, so many faggots everywhere!

http://imahotbitch.com/images/IMG_3279.wmv


Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Brendan GAYhill is a Faggot Slut!

Wassup losers and skanks! Good to see ya diarrhea 😀 So first and foremost thank all of you who have read my last blog post and showed compassion and helping your princess begin working out her recovery. I appreciated all the calls, tributes, goodies purchased, and GFM donations. I appreciate having so many good subbies that I can rely on <3

Anyways, I’ve had so many great calls the past couple of months. One I MUST share with you guys is a new sissy black dick faggot named Sissy BB aka BRENDAN SCAHILL. This slut is one of the biggest faggots I’ve come across, so desperate for big dick and attention. This slut actually gets around too! Dressing in little frilly panties, bras and stockings spreading for all the random dick she can find to fill up her faggy bussy with meat and cum. The funny thing is she actually wants to be caught! She wants everyone to know what a faggot cock smuggling bitch she is. Well here she is! Enjoy this shit, clowns.

image13 image34 image42 image49 image58


Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357