Pink Friday feat Attention Whores & Thots

Sup nerds? This post is going to be filled with attention whores who want the world to know what slutty losers they are with proof of them caught in the act lol :DD But first let’s talk about me. Today is hella rainy outside so I was in a sit around in the dark and chill kinda mood. I lit a few vanilla coconut scented candles and laxed around in my Miss Kitty panties, chiefin DaWanna and listening to a rock station on Pandora. It plays mostly grunge from the 90s, right now its a live version of Black by Pearl Jam which obviously is a bop. My brother is a total rock head, he loves almost all of it, so when I was a kid he was always playing it, and rap. I got to experience a bit of that culture of the generation before. I’m really into Nirvana and Stone Temple Pilots.
So the bae dropped by today, “bae” being Darius who is a 6’2 hard body, half black half Cherokee, caramel swirl skin, curly hair and light eyes delicious ..from certain angles he and Dietrich Riley look similar. Oh and because I know you thirsty hoes will ask you… a perfect 9’dick that I can’t seem to stay off of lol. We met about a month ago at the park i go jogging at and he was running with his dog. He stopped by while on his lunch break we made out and fucked around abit.

So the first hoe I wanna talk about is Anthony who is a self sucking jizz fag who has been wanting to be outed for his desperate-to-be-homo ways. Anthony makes me laugh because he is the most convenient sissy wrapped into one little fruit fly package since I don’t have to tell him to go out and find dick, I can immediately make him suck his own AND force him to swallow his own splooge lol! Since Anthony is so desperate to be outed and loves sucking dick so much, I figured I’d have a bit of fun, so I made a track in the middle of one of our recent Niteflirt phone sessions. This fool does all the work sucking himself off while I relax, eat candy, get high and humiliate this bitch for being the perverted little knob gobbler that he is. Buy the full copy of our humiliation session from my Goodie Store.

I also recorded a new sissy psychiatrist mp3 inspired by bimbo bitch turd skank Caitlynn for when she needs reinforcements of her status as a black dick bimbo. I don’t understand why such an advanced groady skank like Caitlynn has times a delusion when she figures she can cut the shit and live a straight life as a man lol. Like bitch .. for years you’ve own lingerie, sucked countless amounts of dick, eaten assholes, swallowed gallons of splooge, you’ve put it all out on the internet … there’s so much evidence and so many people … like how can you possible turn around from all of that and be a real man? lol You can’t Tinkerballs, you brain dead lame lard.

Rich the Bitch has been giving me updates on getting his ass kicked, wearing little girl clothing and sucking black dick. He’s nothing more than a clown in his household, meant to be whipped around for amusement lol. Now the bitch is wearing Disney panties and making porno on the daily lol. What a spineless wimpy fool!


Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Garbage Pail Pig

The lame brain loser, Steven aka Stephanie crawled outta his little hole and back to my feet this week. This bitch is as gross as always begging to eat his cum loads in the most disgusting, degrading, horrific ways possible and who am I to say no to that? I can never turn away a dweeb willing to humiliate himself for my entertainment and my readers as well. Lol! So yeah this dirty sissy slut calls me and we stay on the phone for hours while he whines in his whiney, nasally loser voice and jerks off his tiny virgin dick as I rip him a new one telling him what a piece of shit he his and making fun of the fact that he has to pay hundreds of dollars just so a girl will talk on the phone with him. Once he cums in his garbage can of a mouth the fun doesn’t end there. He never just swallows it, the humiliation only intensifies and this time I got it on recording to publicly shame this ho and for you guys to join in on the fun. Check out the Garbage Pail Bitch in action …


Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Mean Bratty Mistress goes on a SPH rant

nf-shrimpdick1So its raining out and I’m sitting up in my underwear smoking a blunt, listening to rap music and feeling like a bad bitch when I got the overwhelming urge to humiliate some impotent retards. High out of my mind I decided to make an mp3 kicked back at my desk going on a long, bratty, snobby, matter-of-fact rant humiliating you for being a digusting, disgraceful, short dick faggot. I even stop mid rant, light up my blunt and disrespectfully blow the smoke in your face then proceed to tell you how much I hate you and what a lame dick fag fuck you are. You get used, abused and degraded some more before I force you to jerk off while humiliating yourself and doing some faggy shit.

Buy the 11 minute mp3 here Buy from BridgetteRenee through Niteflirt.com


Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Used & abused this new Cum Eating Virgin Faggot

So this weekend was so fun for me on NF. My first weekend back on the phones and you fags kept me sooo busy with your dirty pervert fetishes. I met a lot of jizz monkeys just begging me to tell them what ratchet little pieces of shit they were while I made them hollow out their assholes with dildos and spunk all over their ugly homo faces. My favorite was this little dick faggot that I call Stephanie. This virgin kept me on the phone for hooooooooooours and kept calling back so we could talk about how tiny and ugly his uncut dick was and how obviously he’s destined for a lifetime of eternal faggotry lol.
I let him touch his pinkie dick while I told him the fuck off then made him cum in his own mouth. Afterwards this flaming fag had the nerve to tell me that he felt disgusted with himself and how he won’t be a jizz piggie forever. Someday he will find a girl who will love him for who he is, even his ugly little shrimp dick and he’ll lose his virginity and be a real man and never have to have phone sex again blahblahblah etc etc.. lol … LMAO. Can you guess what my response was? He gave me some sort of babble about how this was a one time thing, he won’t ever call phone sex again, he spent too much money womp womp womp. I dunno I stopped listening about 5 seconds in. Why do you idiots think I give a fuck about your guilt? You fags are all the same and I’m never wrong when I tell you you will be homos for life. You give a song and dance about quitting your fetish but every single one of you cocksuckers come back every.single.time. So what happened a few hours later with this virgin fag? Yup the wannabe cum slut called back and wash rinse repeat. Another 3 hour feminization forcedbi humiliation call while I laughed my ass off and counted the coin. Lmao! OMG I love my job. Never change, losers.

Oh and btw I resurrected my Twitter account that I never used and have actually been updating it. I’m starting to kinda enjoy it now. Follow me now, cum wads! https://twitter.com/BrattyMistress


Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

What a Disgrace

Damn it’s been over a year since I’ve written any humiliating stories about my NF whores. Dammit, there’s been so many good ones too. I just haven’t been in the mood to write for awhile, I guess. This loser I talk to named Omar has been begging me to update my blog for months. I guess this dweeb just likes to see his name in the limelights. How else is he gonna get attention.

He’s a fuckin black nerd and a disgrace! Like how are you going to be a black man, but act like such a beta wimp? I tell him he’s supposed to be all big, strong, manly and confident. He should own the world, yet he owns nothing but jizzloads in his mouth. I’ve written about him before and nothings changed. He calls and likes to pretend he’s changed and he’s gonna do better but I just have a good hearty laugh in his little faggot face. How you gonna suck dick, swallow cum, lick balls and asshole AND think you’re gonna bounch back from that? I don’t think so. I’d never date a “once upon a slut”

Whatevs, I’ve got a date with my hot now black boyfriend, Devon. I’m outta this bitch.

Call me?!


Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Diaper Wearing Sissy Jizz Pig

So yesterday my newest favorite sissy cum dump, Little Nicky called and I swear I got the greatest ab work out laughing at his pathetic ass. First of all little Nicky likes to wear diapers, and not in an adult baby goo goo gaga kinda way but he does it because … well, he’s weird. And he likes to show off and model his diaper on cam for me letting me see what it looks like from certain angles and underneath his clothes. I laugh and laugh of course, but the greatest thing about Little Nicky is he’s so obedient and will do anything I say eagerly. Well, yesterday Nicky revealed to met hat he’s really a sissy underneath it all and addition to wearing embarrassing diapers, he also likes to wear panties, stockings and other typical girly things. More than that Nicky revealed to me that inside he’s a little jizz piggy just waiting to get out. You guys know me, jizz pigs make me the most happy because there’s just something about a man eating his own cum that makes me really amused and excited. I did not hesitate to make Nicky whip his dicky out of his diaper and get ready for bottoms up which he quickly did. I laughed and guided him while he jerked off in a glass cup and in no time filled it up and chugged it right on down. He looked into the cam, smacking his lips and sheepishly said to me “Hmm. That needs more pineapple” OMG. Oh EM GEE!!!!!!! Rooooooooooofl.


Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Cum Eating Scum Bags

Sup skank breath scum bags. The past couple of weeks the phones have been alive with tons of crum crusted cum slurpers begging for me to force them take their own cum load to face, then scrape off that cum facial and eat their own cum loads! What nasty whores, but I gotta admit jizz pigs are my favorites. They’re always so hungry and eager and easy to please. All they needin life is a load in their cum dump of a mouth. That pleases me as well.

Speaking of nasty whores and cum dumps I talked to one sissy skank who was so obsessed with black dick she recanted to me all of the nasty things she’d like to do to big black dick, including having them all cum in a party cup and force her to drink it all .. even the thick clumpy parts. EWWWWWWW!!!!!!!! Who else but a cum crusted dick wrapper would be excited to do some shit like that?! LMAO ohhh emmm geeee I love it you filthy whores. Call and tell me more.


Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Creampie Sissy Assignment

Soooo I decided to hook you homo fags up with a couple of new sissy assignments and they are probably my new favorites. BUY THEM NOW!

Creampie and Cum Drenched Assignment

Being the ravenous homo cum slut that you are, I know how much your clitty throbs and wets itself when you think of hot cum being splattered all over your faggy face and sliding down that cum dump you call a mouth. Now it’s time to take things further and make your ultimate homo fantasies cum true! 5 day Creampie Assignment!

 

Are you a Flaming Homo Fag? Mp3

2 minute mp3 of me telling you the Top 10 reasons my friends and I KNOW you are a flaming homo faggot!


Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Tranny Cum Slurp

Greetings all cumslurps, faggos and dick gobblers! Your favorite sissy humiliation princess is back! My summer is getting off to such a great start now that I can go back to being on Niteflirt fulltime. The past week has been so much fun training and pimping out my sissies who have missed me so dearly.

First started with a new Cum Slurp who bragged to me that he enjoyed sucking tranny dick and swallowing big hot cum loads behind his wife back! Not only that he proudly admitted to me that he couldn’t wait to get home and fuck his wife silly while thinking of nice, fat, jizz-dripping dick! Can you imagine? I think I laughed for about 5 minutes at his dickmatized, scandalous ass. But you know me, I live for scandal and home wrecking! So and I did walk throughs on online ads trying to find him the hottest tranny dick to suck and drain. I found a couple suitable ones that I think I’m gonna call and force him to suck soon. Can’t wait!

Do you have a scandalous cum eating story to tell me? Call me now!


Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Sissy Summer

What’s up sissies, fags and bitches? I know yall missed me updating my fetish blog and wanna know more about what’s going on in my perfect princess life lately, but unlike you sluts I have a social life and only have the time to update when I feel like it. Eat it up, bitches.

Sooo so far Summer has been alooooooot of fun! Road trips, parties, tanning and boys. Lots of hot, big dick boys. Mmm my fave lately is this dude I met a couple of weeks ago named Dustin. He’s 6’5, dark brown hair, hazel eyes, tanned, toned and the nicest cock ever. Not only that he has really nice tight balls too that I love to play with. He fucks like no other and just can’t get enough of watching my mouth stretch out around his fat cock. It seriously is one of the biggest I’ve ever had. He’s obsessed with my boobs too he thinks they’re so perfect especially my nipples. Goood I’m getting so horny thinking about him now. Uggh.

So, on the loser front I’ve been having oh so much fun exploiting my newest submissive financial domination wimp, Howie and making him sit and listen as I ignore him while talking on the phone with friends and we laugh at him and how much of a sucky pushover wimp he is. Of course while we do that we check in with him occasionally and force him to make himself useful by tributing me money so we can go out and have our nails done, eat lunch, go shopping or whatever. He’s such an obedient little doormat bitch for a hot princess like me. He knows his place in life. I love it.

I’ve got a few new sissy whores I’m pimping, training and humiliating, a couple of new cum eating dick suckers and a couple of new ass bitches starting their summer off right. If you want to be one of them call me now.


Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Cum Training

Cum guzzlers have been cumming out of the woodwork lately looking for me to help them slurp down their own filthy, disgusting loads. You dick burps just love it when I force you to jerk off and suck down your own loads don’t you? I love cum training! Such hilarious calls each and every time.

One dickaholic named Chuck actually bought all of my sissy and cum eating PTVs then clicked my tribute buttons as many times as I told him to just for the chance to be humiliated by me and allowed to bust a load in his own loser mouth for MY entertainment. That’s my type of loser! Well trained and ready to show me the money. I went and got my nails done after and bought a new pair of ruffle butt panties to wear for a date I have coming up Friday. Honestly, there’s nothing better than making a loser pay for things that will help get a real bull alpha man off. Things a peon like you will never in your life get the chance to see! LMAO


Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357

Drippy Dick Cum Eaters

Yawn. So I woke up this morning all exhausted and hung over from last night’s party at the lake. We popped firecrackers, ate bbq, drank hella beer (eww I don’t even like beer that much) + rum (mmm) and listened to some loud ass music until fuckin 3 am!!! I guess it like one last big KABOOM!! before I have to get serious about school .. ugggh. I need to get more serious about classes because I partied and slacked off sooo much last semester and I ended up getting 2 Cs because I really didn’t give a fuck but that sucked! My dad told me if I do better this semester he will give me his credit card to go shopping with for Christmas and I’m reeeaaallly wanting a pair of Christian Louboutins so I will hella do it.

Newayz ..

I got on Niteflirt for a little bit last night and Friday and I am soo amused by all of the little drippy dick cum eating sissy boys who have been calling me lately wanting me to force them to take their weak wimp cum load in their mouths while I laugh my beautiful princess ass off LOL. Seriously .. there’s nothing funnier to me than a fag wannabe jerking off all furiously to the thought of salty cum hitting their lips and then listening to them slurp that dirty dick nectar down their throats and into their cum hungry bellies. LMAO! Wtf .. some of you bitches are so fucking disgusting … and I love it!

Keep up the entertaining work, cum breaths!


Call Button
1-800-TO-FLIRT ext. 03025357